Måndagscitatet

Sitter du och väntar på en klokhet från Nalle Phu, måste jag meddela att du får vänta…. Han har lite dåligt med klokheter just nu men kommer kanske åter framåt hösten. :)

Tills det får du stå ut med lite annat. Som till exempel att jag köpt ett nytt objektiv till min kamera. Ett tele, så nu kan jag ut i buskarna och leka papparazzi-fotograf. Ännu har jag inte hunnit testa det, men håll ut – bilder kommer. 

8 reaktioner på “Måndagscitatet

    • Oj oj nu känner jag hur förväntningarna stiger…. Undras när det passerar några kändisar här i nårheten, så jag kan lägga mej i busken och se ut som en papparazzi ;)

  1. Men vad trevligt. Det där behövde du nog. Man kopplar av nåt oerhört när man fotar. Lycka till kära vän, med fotandet. Kram till dej

  2. Grattis till nytillskottet! Jag skulle gärna ha en ny kamera (till att börja med), för den jag har börjar bli till åren och vill inte alltid som jag…
    Får väl klara mig utan kloka ord från Nalle Puh så länge då :)
    Ha det gott!

    • Tack, lite nya manicker att pilla med är alltid kul. Hoppas Du hittar en ny kamera! Phu får väl sitta och fundra lite, så kommer det nog nåt klokt snart igen. Ha det gott du med :)

  3. Skoj!! Önskar jag hade råd och tid att lära mig mer foto, och använda det.
    Hade en peroid då jag fotade massor dock men en rätt så ”vanlig” kamera ingen fin systemkamera.
    Båda döttrarna älskar att fota och det är de som fått systemkameror i familjen… Lite avis är jag allt.

    • Åja, Ninni du delar ju med dej massor av fina bilder! Både på bloggen din och på FB. Idag kan man ju ta kanonfina bilder med en mobiltelefon som det är inte alls säkert det bli bättre med en ”fin” systemkamera. Jag tror det är intresset och blicken för bilden som avgör hur slutresultatet blir :)

Kommentarer inaktiverade.