Nya ögon

Tre dagar har jag varit i Stockholm på vårt kontor vid Globen. Där har jag varit med på utbildning och sammanträden. Intressant och trevligt. Under min tid där fick jag ett sms från min optiker att mina glasögon var klara. Jag var tvungen att förnya mina ögon eftersom min omgivning var lite suddig. Så nu sitter jag här i soffan och upplever världen på nytt. Jag har inte hunnit tagit nåt kort, så tills vidare får du nöja dej med en bild på bågarna

9 reaktioner på “Nya ögon

  1. Ja, det gäller att se bra ut. Själv kan jag knappast läsa ett ord utan mina bågar. Jag tvingas att alltid ha ett par på reserv med mig när jag är ute och reser.

  2. Dom var snygga. Kanske en bild på dej också då sen, med dom nya brillorna på? :) Det blev nog en riktig ahá upplevelse för dej. Det brukar bli det med nya glasögon. Kram

    • Tack. Efter att ha haft svarta bågar ”i en evighet” var det kul med lite färg. Hittade dem direkt hos optikern och det tog mej ungefär 7 sekunder att bestämma mej för dem :)

  3. Det påminner mig att det är dags att beställa en ny tid hos optikern! Ställde in besöket där för det var roligare att vara ute i husbilen. Men det är dags, det känns. Använder alltid linser på dagarna, för det är ofta jobbigt med glasögon, tar av dem hela tiden, så ser man inget och vet inte var man lagt glasögonen. Önskar faktiskt att man kunde slippa dem. Men de var fina dina nya! Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.