Pantene Pro-V

Ett paket med trevligt innehåll har anlänt. Ett kit med hårvårdsprodukter från Pantene Pro – V. Eftersom jag är Buzzador har jag nu fått möjligheten att testa några av deras produkter samt dela ut lite till mina väninnor. Så nu ska det tvättas hår och göras inpackningar. Och så måste jag nog låna döttrarnas platt/krus tänger för det följde ju med en spray som ska skydda håret vid värme. Undras hur det ska fungera, jag som har så kort hår….. Eller så får döttrarna bli testpiloter – dom har ju långt hår ;) 

3 thoughts on “Pantene Pro-V

  1. Vad kul få testa nåt nytt:) du får ha tjejerna som testpiloter….det gillar dom nog:) Jag har också precis gått med för att testa detta med buzzador. Gick med sist när jag pratade med dej. Jag har dock inte fått nåt paket ännu…väntar ivrigt:) Lycka till med test tvättningen. Kram

Kommentarer inaktiverade.