Elmia del 4

När Elmia nu slagit igen sina portar, för denna gång, brukar det ju vara på sin plats att summera. Det tänker inte jag göra. Utan här kommer en kavalkad på lite fler modeller. Allt du har fått sett här på min blogg, är bara en bråkdel av alla foto jag tagit. Så håll till godo! Hobbys nya bakstam andas nytt och lyx. Och så är den inte lik ”alla andra”

Nya Hymer Exsis

Bürstners nya flaggskepp – Grand Panoramic, med en jätteframruta.

Ännu en Bürstner – Brevio – med öppning i bak – då kanske man inte behöver någon markis

Nya Niesmann+Bischoff med modellen Arto 66

Drottningssäng – QueenBed – väntas bli storsäljare. Observera att fotografen ville synas lite på denna bild (kolla i spegeln ovanför sängen….)

 

6 thoughts on “Elmia del 4

  1. Jag såg dig inte på mässan, kanske du såg mig? Du var nog mest i dina drömmar och jag i mina. Jag har gett några Husbilsförare Dagens Ris på Husbilsklubben.se på grund av dåligt uppförande. Totalt sett är den en positiv upplevelse av stora mått. Vilket slit med alla montrar, transporter och byggande av hela mässan. Det är beundransvärt av branschen.

    • Jag kollade lite extra i Kabes monter – men såg dej inte. Kanske du fastnat i den nya i910QB?
      Tråkigt att Dagens Ris ska behöva utdelas och visst är dom fantastiska, alla dessa människor som både sent och tidigt ställer upp och fixar så vi ska få en härlig mässa. :)

  2. Nog vet jag vart vi ska nästa gång det är Elmia Mässan:-) vi måste vara där då. Tack igen Anette för alla bilder. Du har gjort ett fantastiskt jobb:-P. Sen såg jag fotografen:) :). Kram

    • Klart ni ska ta en semestervecka och komma ner till nästa år! Boka redan nu in v 37, då mässan går av stapeln 2013 :) Kram

  3. Härligt att få uppleva en del av mässan med dina fina bilder,kul med lite nytt !!!
    Nu väntar vi in Kurts mässa till helgen på hemmaplan,och ledig helg till råga på
    allt oxå,kan det bli bättre ???? Vi kanske syns där då ???
    Ha det gott o lev väl……

Kommentarer inaktiverade.