Sushi

Såna här dar då det är full upp, är det ganska gott med hämt-mat. Och alldeles väldigt gott med sushi. Jag har festat lös på en SumoFan med tretton bitar så jag blev rejält mätt. Och ja – jag vet att det inte är speciellt LCHF vänligt. Men till mitt försvar vill jag berätta att jag pillade bort drygt hälften av riset och gjorde om bitarna. Och jag njöt av varje tugga :) 

12 reaktioner på “Sushi

  1. Hämtsushi?? Det har vi inte här..
    Jag tror också att man ska ge av sig själv åt andra……..då blir man lyckligast, och gärna till någon som inte har möjlighet att ge tillbaka.

  2. Ah vad gott! Jag alskar sushi, kan nog ata det varje dag om det gick. Tyvarr ar det valdigt dyrt har i Dubai. Battre var det i Singapore! Kram!

    • Visst är det mumsigt! Har också nåt recept, men har bestämt mej för att inte ta ifrån ”sushi-lagarna” (heter det så?) deras jobb ;) Men det ska bli spännande att höra hur det går för er!

  3. Åh, sushi!! Det absolut bästa som finns. Och det finns nästan ingenstans här i Frankrike. Hoppas fransmännen ändrar sig snart och lämnar plats åt japanerna också!”

Kommentarer inaktiverade.