Hej tomtegubbar slå i glasen …

Jag var bara tvungen att sno min dotter Elins foto – på Rusta packar dom upp julen. Jag tycker faktiskt det är lite väl tidigt. Jag går ju fortfarande och väntar på lite sommarvärme 😉

9 reaktioner på ”Hej tomtegubbar slå i glasen …

  1. Nej, nej, vill inte, vill inte. Det är för tidigt, hösten kom ju alldeles för fort. Tack och lov så har vi 15° varmt här i södern. Tur det. Vi har dessutom sagt upp oss från julen. Kom med något roligare, tack. Kramar 3 M

  2. Håller med 3 M,vill inte,alldeles för tidigt med det nu !! Vi vill ha sommar några mån till !!!
    Är ingen älskare av Julen heller,alldeles för mycket kommers o stök i affärer,så den
    kan vi oxå vara utan,vi skulle väl kunna dra iväg över vintern o njuta av värme ist !!!

    Ha det gott……

  3. Alldeles for tidigt! Varfor maste de borja redan i oktober!! Da ar man ju less nar julskyltningen borjar och innan det ens blivit advent!

  4. Åhh nej, vill inte ha det redan, såå tidigt. Håller fortfarande på att klippa gräset och har svårt att tänka på julbestyr!!
    Kram

  5. Vi var i Ullared och jag skulle ha lite dukar….men där fanns bara JULSAKER! Visst är det tidigt men så har det ju alltid varit .Se bara på semlorna, de vill jag äta på våren, men redan vid jultid finns de att köpa i affären. När den rätta semledagen kommer…ja då har man tröttnat på dem, samma är det med julen tror jag.

Kommentarer inaktiverade.