Tiden räcker inte till

Hej – jag finns här, trots att jag varit osynlig här på bloggen hela veckan. Jobbet och hemmet har tagit all min tid så jag nästan snubblat isäng när klockan blivit 21. Vissa veckor kan ju vara så. Men ta nu inte det här som ett klagande – det som hänt är bara positivt även om det är jobbkrävande. Företaget jag arbetar åt har nämligen vunnit en kvalitets-upphandling, då en kommun lagt ut personlig assistans på entreprenad. Och hem och familj tar sin tid. Men nu är jag tillbaka. Jag har ju – som myran – enorma kraftresurser i reserv när jag behöver det 🙂 Ha en bra fredagskväll!

Vi har precis anlänt till vår stuga i Stöten, Sälen och vad vi ska göra här, ja det får du veta i morgon!

9 reaktioner på ”Tiden räcker inte till

    • Tack detsamma – ja Sälen är trevligt och är det ett tag sen ni var här, kan jag berätta att det byggs och byggs och byggs, så ni kanske inte känner igen er 😉

  1. Hej igen:) kul att höra att inget allvarligt hänt. Roligt att du är tillbaka. Hoppas ni får en fin helg i stugan. Passa på o njut o vila kroppen:) Sa på min blogg att jag har dej på min blogglista:) Vi kan skypa om du har lust någon dag. Kram till dej.

Kommentarer inaktiverade.