Måndagscitatet

Man kan ju inte klaga Jag har ju mina vänner En av dem pratade med mej så sent som igår! 

4 reaktioner på ”Måndagscitatet

  1. Hej Anette!

    Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på ett företag som heter NetBooster (www.netbooster-agency.se) I stora drag kan man säga att vi hjälper våra kunder att öka sin synlighet på nätet genom. Detta gör vi bland annat genom att annonsera för dem på olika bloggar och hemsidor.

    Just nu arbetar vi tillsammans med Outnorth (www.outnorth.se) och vi är intresserade av att annonsera för dem på din campingblogg. Ersättning ingår.

    Om detta kan vara något av intresse så får du gärna höra av dig så berättar jag mer om vad vi hade tänkt oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan

  2. Där får man ytterligare bevis för att man skall vårda sina vänner och hur viktiga de är och att man skall uppskatta att de finns. Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.