Glad Påsk

Glad PåskI kväll bär det av. Jag har fått flight-tid till 21.38. Departure gate 9. Biljetten är bokad med Blåkulla Airlines denna gång. Till färdkost blev det lite paté, rödlökscumberland och cornichons. Dock är det viktigt att inte dricka alkohol samtidigt. Då kan det gå som för en av mina vänner, förra året. Hon kraschlandade. Ses vi på Blåkulla? ;)

18 reaktioner på ”Glad Påsk

  1. Jasså du fick Stattid 21.38 jag gick 21.43 från gate 10 men jag har satt på jetbränsle tanken så jag hinner nog i fatt dig på vägen. 😉

  2. Fanns inga sista minutenplatser kvar! Så det blir väl att sitta med kikare och titta på när alla flyger förbi. Kanske får lift med någon. Kan chansa på det, annars får vi ses senare! Ha det så trevligt där, hoppas det är varmare där, brukar de inte ha brasor också? Kram 3 M

Kommentarer inaktiverade.