Sommartid!?

I natt blev det sommartid.
Va bra! Då kan jag gå omkring utan strumpor, har shorts och linne på mej och variera med en sommarklänning!
Eller så behåller jag mina raggsockor och fleecetröja på, ett tag till……
DSC_0397 (640x428)

19 reaktioner på ”Sommartid!?

  1. Ja,ja, det sägs så mycket. Det är som sagor alltihopa. Vi får ta den där om Rödluvan och vargen också, för den här sagan om sommar den tror vi inte på. Fördelen är att det blir ljust lite längre på eftermiddagen. Men vi njuter av tanken i alla fall. Kram 3 M

  2. Vi (”vi”?) bar ner elementen i garaget igår. Nu kommer ett par härliga månader när man inte behöver AC’n, varken för att göra värme eller kyla 🙂

  3. Ja det vore ju underbart att få vara lättklädd,vi drömmer oss tebax till sommaren vi hade i 3 veckor
    då på Gran Canarias alldeles nyss,vi längtar tillbaka igen 🙂
    Men det blir ljusare på kvällen och snart kommer Vårvärmen förhoppningsvis då 🙂
    Fint kort,var är det taget på för Camping tro,utanför Sala kanske ????

    Ha det fortsatt gott på Påsken……

    • Förstår att ni längtar tillbaka – varför tog ni inte lite varma nätter med er hem?!?
      Helt rätt, bilden är från Silvköparens Camping strax utanför Sala 🙂 Detsamma till er!

  4. Fleecetröjan och Gore Tex dressen var alldeles helt perfekt klädval i påsken i Lindvallen. Nu hemma igen ligger de på hyllan för nu ska jag lasta med mig utemöblerna på nästa husbilsresa.
    Nu har jag bestämt att jag vill ha vår. Kram

  5. Långkalsonger, raggsockor, vantar och mössa… nästan 12 grader kallt i morse… brrr…
    Men bilden är ljuvlig… sommar, sommar, sommar!
    Ha det gott!

  6. jo, ddet lär ju dröja ett tag till men vi hade faktiskt bara koftor på oss ute i trädgården igår och även idag under eftermiddagen. Så det finns hopp…..
    kramar

Kommentarer inaktiverade.