Födelsedag

Idag – för en hel massa år sen – såg jag dagens ljus. Då var det visst en fantastisk vår, för jag har fått det berättas för mej, att min pappa planterade rosor under tiden mamma var på BB med mej. Och jag är inte född i Skåne, utan i Gävle … !

För att fira lite så där i all enkelhet, hade jag och Göran bokat in oss på Clarion Örebro, i helgen. Nu blev det dock inte så, utan vi fick i stället tillbringa en hel del tid på sjukhuset med gamla mor. Nu är vi dock hemma igen, och sitter och myser lite i TV soffan istället. Mor har piggat på sej och Örebro står kvar till en annan gång. Nu ska jag prova min Blender Mix and Go jag fått i present 🙂 blender

22 reaktioner på ”Födelsedag

  1. Stort GRATTIS, tråkigt att det inte blev som planerat. Men som sagt, Örebro har stått kvar länge och kommer säkert att göra det länge än. En födelsedagskram!

  2. oj…o detta har du inte saagt något om på heeeeela dagen vi ”pratat”. Varmaste grattiskramen till dig och javisst finns Örebro kvar tills en annan helg.
    kramar

  3. Bamsegrattiskram från oss njuter våren i Holland. Här vore det inga problem att plantera rosor idag, termometern står just nu på 24°, helt underbart. Hoppas mor mår bättre och Örebro ligger ju där det ligger. Kram, 3M

  4. Då skickar vi stora grattiskramar härifrån Holland där vi igår hade ca 25° varmt och en underbar dag. Idag får vi lite mera vårregn, men det slutar vid lunchtid så det blir pyssel i bilen, för här i Gorinchem stannar vi en natt till. Var så mysigt. Ha en skön födelsedag! Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.