Bloggvänner

image

När jag började blogga gjorde jag det för mitt eget höga nöjes skull. Visst hoppades jag att nån kanske skulle läsa det jag skriver, men att bloggen skulle bli så pass välbesökt hade jag aldrig trott. Och skulle nån sagt till mej att vi skulle få vänner på grund av bloggen, hade jag inte trott det. Men så är det. Ikväll har vi blivit väl omhändertagna av Matts och Birgitta Torebring. Jättekul att få träffas ”live” för första gången. Först en rundvandring på deras företag, sedan en god middag i deras härliga uterum. Tusen tack ska ni ha!

12 reaktioner på ”Bloggvänner

  1. Vad roligt att vi kunde mötas till slut. Vi var några km i från varandra i Spanien i somras, på Elmia Husbil några hundra meter ifrån och sist i påskas i Lindvallen, Sälen, också bara ett stenkast från varandra utan att mötas.
    Tack vänner att ni stannade till hos oss, på er resa till Smålandskogarna. Vilken trevlig och avslappnad kväll vi fick tillsammans. Jag tror vi kommer att träffas många gånger framöver. Jag kan bara intyga att bloggandet är bland det absolut roligaste jag tagit mig för, under de sista fem åren.
    Ha en fortsatt trevlig resa. Kram!

    • Ja äntligen blev det av! Och så trevligt möte sen – vi ser verkligen fram emot Spanien och mer trevlig samvaro där 🙂 Kramar

  2. Det samma tänkte jag. Så många trevliga vänner som vi fått de sista åren, både genom bloggen och ute med husbilen, hade jag ingen aning om att vi skulle möta.

  3. Det här är en av de bästa sakerna med bloggen och framförallt något som man inte räknat med. Men det har gett så mycket glädje och många nya underbara kontakter som för alltid kommer att finnas i hjärtat. Det är verkligen härligt. Hoppas vi kan förverkliga en dröm om att ses också. Stora kramar från 3 M

Kommentarer inaktiverade.