För 20 år sen…

För 20 år sen såg vår Ida dagens ljus. Tänk så otroligt fort tiden gått, man undrar nästan hur det har gått till..Ida1Här har hon precis lärt sej sitta

Ida2Här öppnar hon paketen med fluffiga handdukar, som hon önskat.

Sedan kom Görans son Daniel med familj och efter fikat gick vi alla ut och spelade Vikingspelet. Slagpinnarna for och minstingen Morgan vann båda gångerna 🙂
Ida3 Albin satsar och träffar.Morgan, Linda och Daniel ser förundrade på

Ida4
Daniels tur – han missar. Igen!

Ida5 Morgan ställer upp spelet en gång till

Ida6Ida står lite väl nära tycker jag – är hon rädd att missa måntro?
Brorssonen Morgan spexar, Lillsyrran Elin laddar och Idas pojkvän Nichlas tränar jonglering

16 reaktioner på ”För 20 år sen…

    • Liknar kubb lite. Man har 16 st klossar som man ska slå ner, med en kastpinne. Om jag slår ner endast nr 14, så får jag 14 poäng. Slår jag ner både 14, 9 och 5 så får jag 3 poäng. Missar jag helt tre gånger på raken åker jag ut. Den som först får 50 poäng vinner. Får jag mer än 50 poäng, åker jag ner till 25 och börjar om. 🙂

  1. Grattis och visst gar tiden fort! Innan jag sjalv fick barn tyckte jag att mina foraldrar alltid tjatade om det men nu inser jag ju sjalv, tiden bara springer ivag! Sag ut som ni hade en mysig kvall! Kram!

  2. gratulerar er både även här…o en dag försent! Ni verkar ju jaft en härlig dag, och detta vikingaspel verkar kul. Säkert något man kan göra om och använda inom matematiken för de mindre… ,)
    kram

  3. Ja det är på barnen man ser att åren går. På oss syns det ju inte ett dugg, eller? Hihi. Men när barnbarnen börjar ta körkort då frågar man sig verkligen vart åren tagit vägen. Så håller vi med Lennart om att speciellt sen hör årstiden går det extra fort vilket är lite synd eftersom det är bästa tiden på året. Gratta flickebarnet i efterskott! Härlig familjetillställning hade ni det är kul. Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.