Tällberg

image

Utsikten från mitt fönster här på hotell Dalecarlia, går inte av för hackor.  Efter att ha arbetat hårt hela förmiddagen fick vi en god lunchbuffé.  Möte igen direkt efter lunch. Just nu är mina officiella åtaganden slut,  så nu sitter jag på en parkbänk, och njuter. Sådana här arbetsdar känns ju helt ok!

10 reaktioner på ”Tällberg

  1. Darlecarlia är det inget fel på alls!
    Där har man spenderat några dagar o nätter under åren!

    Fin utsikt över Siljan!

    Lev väl!

    • Ja det är otroligt vackert. Märker att jag inte kan se mej mätt på utsikten – trots att jag sett den många gånger förr 🙂 Detsamma till dej!

  2. Det är inte svårt att njuta av utsikt och, vacker natur den här delen av året. Det är tyvärr alldeles för kort,små det är bara att ta för sig, även om man jobbar. Nytta med nöje är en bra tips. Hela det så skönt. Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.