Tisdags-boule

Fortsätter lite grand på jobb-temat som jag var inne på för några dagar sedan, då jag skrev om Tällberg  Idag har några av oss varit ut på eftermiddagen och spelat boule. Jag har inte gjort det tidigare, utan tänkt att det är nog nånting jag får ägna mej åt när jag blir pensionär. Men det kan jag säga att så länge väntar jag inte. Det var ju riktigt kul! Vi spelade så svetten lackade, på Klotskallarnas banor strax utanför stan. Nu måste jag ut i boden och leta efter de klot jag tror vi har. De måste få följa med på semestern! boule

Så vill jag också förtydliga mej lite – Det är bara Nalle Phu som tar semester från bloggandet. Jag kommer att hålla på som vanligt. Och vet du – om en dryg vecka kommer du att få läsa om våra kommande äventyr i Europa 🙂 

6 reaktioner på ”Tisdags-boule

  1. Vi spelade boule när vi var i Spanien. Sen har det tyvärr inte blivit av. Ska bli spännande att följa er på resa i Europa. Ha dé gott!

  2. Ska bli spännande att följa er på Europaresan. Alltid lika intressant att läsa om vad andra tycker och vilka platser de besöker. Kanske rent av få lite tips om platser vi missat. Boule är kul.
    Ha det gott.

  3. Boule är väldigt trevligt och engagerar väldigt må ga olika typer av människor. Visst är det många pensionärer som spelar, men det finns faktiskt de som tävlar på allvar också. Det ska bli väldigt spännande att få reda på vart ni ska resa och få följa med er på turen. Vi hör ju till dem som inte åker någonstans mer än i Sverige, på sommaren. Det är bättre att lämna plats åt dem som har begränsad ledighet. Vi väntar med spänning. Kramar 3 M

Kommentarer inaktiverade.