15 juni 2013

I morse cyklade vi iväg för att handla lite på Carrefour. Det är en stor kedja, ungefär som ICA Maxi, som finns hemma. Här finns allt man tänkas kan behövas.  Vi köpte lite färkvaror och så hittade jag en duschcreme  som jag köpt tidigare. Denna duschcreme funkar även mkt bra som schampo så för knappt 2 euro kan jag hålla mej ren och snygg 😉

schampoNär vi kom tillbaka var det dags för förmiddagsfika. Matts & Birgitta (bloggvänner som anlände hit i går kväll), Tobbe & Kerstin och vi satt utanför vår husbil och hade en trevlig stund tillsammans. Jag hade med några av mina amerikanska bullar som vi mumsade på 🙂fika

8 reaktioner på ”15 juni 2013

  1. Tack för senast, vad skönt och roligt att få träffas och att få prata av sig lite. Bullarna överträffade de allra högst ställda förväntningar jag hade, efter att läst om dem på din blogg. Kram från oss, 130.

  2. Det var internationellt värre! 6 st svenskar som sitter nere i Spanien och äter amerikanska bullar. Inte dåligt. Måste ha smakat riktigt gott. Ni ser ut att ha det ganska gott. Krama om Mats & Birgitta från oss också. Så får ni en extra också 3 M

  3. Här hemma är det +14gr och inga bullar i frysen! Skulle gärna kommit ner till er och fikat i solen! Njut och ha det fortsatt gott
    Kramiz

Kommentarer inaktiverade.