Campingen fortsätter

image

Våra tjejer har sedan år 2001 varit med på våra campingresor och helger i husbilen. Ja, inte alla år förstås, numera sköter de sej själva. Men jag undrar om inte campinglivet går i arv? Nu planeras det för fullt för egen campingsemester med pojkvännen. Tält madrasser och elektrisk kylväska är inhandlad. Nu återstår bara att se om uppehållsvädret består

7 reaktioner på ”Campingen fortsätter

    • När man var ung, kunde man ju ligga på platta golv och knöliga madrasser, med en liten handduk som kudde. Nu föredrar jag också husbilens komfort 🙂
      Kram

    • Uppehåll och inte så kallt, är ju att önska. Men jag misstänker att det blir som det blir eftersom de inte ger sej av förrän i augusti. Då blir kvällarna ännu kallare än nu 😉
      Kram

    • Kan väl konstatera att de måste ha trivts eftersom de inte är avskräckta 😉
      Själv har jag inte heller campat förrän jag var närmare 30 …

  1. Även om man inte har erfarenhet från campingliknande sedan tidigare så blir man nog biten av husbilslivet, tror vi. Hade inte speciellt stor campingerfarenhet när vi första gången hyrde en husbil för att prova på, och blev helt bitna. Det var 8 år sedan och vi är fast. Men vi gillar inte campingar så mycket, hellre gästhamnar och ställplatser. Men som tur är så är vi olika. Kram 3 M

Kommentarer inaktiverade.