Tidningsnytt

Högen i vår postlåda var tjock idag. Det var inte bara räkningar utan tre härliga tidningar. Fritidsmagasinet Caravan, som är CaravanClubs medlemstidning. Och så två (!) Husbilen Test. Orginaltidningen Husbilen Test har ju funnits i några år, men nu är det dags för Husbilen Test Resa.  I förordet skriver chefredaktör Stefan Janeld att detta är den första tidningen i sitt slag. Här kan vi läsa om resor, tips och prylar som underlättar husbilresandet.

Själv tycker jag att det är roligt och inspirerande att Stefan Janeld vågar satsa. Jag hoppas verkligen att denna tidning kommer att vinna mark, bland oss husbilsåkare och alla andra som vi få reseinspiration. tidningar

8 reaktioner på ”Tidningsnytt

  1. Se där, här kom det oxå Bobilstidningar i lådan och det gillas skarpt !!
    Tur man har lite nytt att läsa mot kvällen nu när mörkret kommer.
    Underbart att drömma sig in i en Concorde t.ex….

    Ha det gott/Kram

  2. Jag fick en till och fick fyra Bobilstidningar på en gång. Jag far på mina byggnadsställningar och städar på kvällarna efter jobbet, så jag vet inte när jag hinner läsa. Kram

Kommentarer inaktiverade.