Många steg

Första dagen på mässsan Husvagn Husbil, här på Elmia i Jönköping. En massa steg har jag gått. In och ut i många husbilar. Många bilder blev tagna och idag ska de sorteras och kompletteras. När jag går in och ut – upp och ner – i fordonen så slås jag helt plötsligt av att ”i denna bilen var det nästan farligt att gå” För dessa fotsteg var inte riktigt genomtänkta. Jag har storlek 39 på mina fossingar och tänk dej då en 45:a som ska gå här….. det kan nästan gå illa om man(nen) inte är försiktigt fotsteget

2 reaktioner på ”Många steg

  1. Håller med,i många Husbilar är trappen ut gjord för barnfötter eller vad man ska säga !!
    De måste tänka om många fabrikanter och göra bättre utsteg !!
    Det blir ju många vändor per dag ut o in i bilen och en olycka kan lätt bli !!

    Ha det fortsatt trevligt där/Kram

Kommentarer inaktiverade.