Höst och marknadsdags

Hösten har verkligen gjort sitt intåg. I morse hade vi frost på gräsmattan. Löven faller från träden och naturen är full av färg. Olika nyanser av gult, rött och grönt. Trots att jag inte tycker om höst och vinter måste jag erkänna att vi har fina dagar. Kallt – ja visst, men solen skiner från en klarblå himmel om dagarna och den värmer riktigt skönt fortfarande.
Till helgen blir det Kopparbergs Marknad. Där har vi varit förut och vi åker hellre dit, än till Rättvik och Rättviks Marknad som går av stapeln 4-6 oktober. Så om du går i marknadstankar kan jag varmt rekommenderar Kopparberg, till helgen och sedan Rättvik. IMG_3618

10 reaktioner på ”Höst och marknadsdags

  1. Jo nog har hösten gjort sitt intåg!

    Endast två plusgrader i morse. När som helst gäller rutskrapning.
    Det gäller att vara observant så inte vattnet i bobilen fryser!

    Kram

    • Solen värmer ännu – Samma helg, för två år sen, i Kopparberg, hade vi så varmt att jag satt i solklänning under dagen! Så jag hoppas på en fin helg.
      Kram

Kommentarer inaktiverade.