Lite Homestyling

En dag som denna har vi möblerat om lite i köket. Förut hade vi soffan framför fönstret och iläggsskiva i bordet så det var riktigt stort. Nu flyttade vi soffan och fällde ihop bordet. Det blev riktigt bra för köket blev att kännas så stort. Ny gardiner hängde jag också upp häromdan. Vardagsrummet har också fått nya gardiner. Jag är riktigt nöjd med resultatet. Nu slår jag ner rumpan i TV-soffan och väntar på nåt gott att äta. Bild 1 Bild 2

12 reaktioner på ”Lite Homestyling

  1. Visst är det kul att få göra om lite. Och sen att man blir så nöjd, är väl ännu bättre:) Vi har också flyttat om lite i v-rummet sedan nya soffan kom.Idag blev det också ytterligare ändring med matrumsbordet. Jag blev också jätte nöjd. Vi fick som er…mer plats i v-rummet. Kul att du är nöjd.Kram

    • Ibland behöver man förnya sej lite och visst är det roligt när resultatet blir bra. Kul att ni också ”flyttat runt” lite. Kram

  2. Jag har alltid velat göra om och förändra och visst är det kul. Du har lyckats riktigt bra. Vi hade köksbord med sex stolar, det åkte ut för att ge plats åt ett litet köksbord för två. Kram

    • Tack Matts. Man blir ju inspirerad, av dej bla, som fixar och donar hemma. Visst är det skönt med lite mera golvyta även om vi är vana med compact living i husbilen 🙂 Kram

  3. Snyggt, gillar gardinerna. Kul med lite förändringar och sedan att man blir nöjd är ännu bättre. Ska också ta itu med gardiner i rummet men lusten har inte riktigt infunnit sig än!
    Kram

Kommentarer inaktiverade.