Morgonbestyr

image

Idag startar jag dagen med lite tvätt. Närmare bestämt tvätt av bilen. Ekonomisk som jag är valde jag ”värstingprogrammet” eftersom jag då fick ett kilo smågodis på köpet. Så nu sitter jag här och känner mej som Gösta i filmen Vi hade i allafall tur med vädret

10 reaktioner på ”Morgonbestyr

  1. Önskar att jag hade en sådan tvätt för boil!
    Efter att ha kört en del på bondvägar ser bilen för bedrövlig ut!
    Även de små vägarna är asfalterade men ovanpå asfalten har traktorerna lämnat allt som finns på ett jordbruk!

    Kram

  2. Oj! Vår husbil skulle också behöva tvättas ordentligt. Så skönt det vore att köra in i en tvättomat! Hur gick det med smågodiset? Inte hann du väl äta upp allt själv, medan du väntade? :-). Ha en fortsatt fin helg!

    • Visst vore det praktiskt om dessa tvättar fanns för stora fordon! Haha nej godiset hamnade på fikaborden på jobbet. 🙂 Detsamma till er!

    • Precis! Och eftersom vi har åkt till stugan, blir det ett bastubad för oss mänskliga varelser. Men inga bildbevis – det faller under censuren 😉
      Detsamma till er
      Kram

Kommentarer inaktiverade.