Fars Dag

Idag firas Far. Det är käre maken Göran som får all uppmärksamhet denna dag. Det blir jag och döttrarna som fixar med fika och mat. (Låter som en helt vanlig dag… ) Han får också paket. Det blir en ny kudde, Duqen Hälsokudde, eftersom den gamla blivit helt utsliten. En alldeles speciell kudde som bloggvännerna Dessan och Matts Torebring bloggat om. Jag har också letat efter den, men eftersom jag inte haft något namn på den har det varit svårt. Så Stort tack till er båda för hjälpen!

Har också införskaffat en liten kaffekanna som jag har tänkt att ha i husbilen. Vill ”förfina” våra kaffevanor när vi är på rull. Vi har ju i alla år druckit ”pulverkaffe” men nu vill jag att det ska vara slut med det. Vill ha riktigt gott kaffe, precis som hemma.
Och till alla fäder som kikar in här – Ett stort grattis på Din dag idag! tårta

5 reaktioner på ”Fars Dag

  1. Lustigt, vi pratade precis också om byte av kaffe fast i husvagnen (även om vi drömmer vidare om husbil…)Pulverkaffet får ge vika för kok-kaffe nästa säsong 🙂

  2. Vi har alltid kokat eller använt perculatorn i husbilen. Men nu har vi gått över till pulverkaffe. Lindrigt som bara den. Och gott dessutom:-) Men visst är det mysigt och gott att koka kaffe också. Fin farsdags stubbe. Kram

Kommentarer inaktiverade.