Funderar på….

…. att i väntant på trevligare väder lyxa till det lite. Undras om vi ska ta och fara iväg och leva lite hotell-liv? Kanske gå ut och äta nåt gott på kvällen och sen sova skönt tills frukosten är framdukad. Då kan man sätta sej vid dukat bord och njuta av diverse godsaker… Jaa….. ska fundera lite, men det kan nog kanske bli så. Då tror jag Clarion Winn i Gävle är ett bra alternativWinn

6 reaktioner på ”Funderar på….

  1. Inte behöver du väl fundera på det. Det gjorde vi också förra vintern när vi var utan Bobilen.Vi bodde på Vadstena Klosterhotell och åt frukost i den mäktiga kungasalen, byggd 1250. Kram & Njut av livet.

  2. Absolut underbart att skämma bort sig själv lite och trevligt för de som kan sova, men när man som jag vaknar före fem är det en hel evighet innan det är frukostdags – om jag ska överleva måste jag ha vattenkokare och kaffe med mig när jag ska bo på hotell 🙂
    Trevlig helg!
    Kram

Kommentarer inaktiverade.