Kramens Dag

Idag är det Kramens Dag. Den firas för att uppmärksamma kramen och för att vi ska få en chans att kramas lite extra. En kram är en fin, värmande och vänlig gest som kan ge tröst och stöd. En kram kan vara så mycket och betyda så mycket. Därför kommer en extra kram till dej idag. Kram!
Kram

Kramen på bilden har suttit på vår köksvägg i drygt 10 år. På den står det ”Kära Mamma Här är en kram till dig från Elin”

 

8 reaktioner på ”Kramens Dag

  1. Jag får massor av mejl på jobbet, mest från hela Europa. Jag för söker att svara alla på sina egna språk. Roligast är ju att svara alla norrmän och danskar. Så kommer det ofta ett mejl i repris, ”Takk for dine hurtige svar”. Så skrev jag ”Kram” på en norsk blogg, då gjorde Google Translate översättningen till ”Klem”. Först trodde jag det var fel, innan jag tänkte efter. Så ”Klem” hårt om alla du vill ge en kram. En stor ”Klem” till er.

Kommentarer inaktiverade.