Hipp Hurra…

…. för mej idag eftersom jag går sta´och fyller år. Med hela familjen samlad har jag blivit uppvaktad. Med amerikanska bullar, Kladdkaka och Budapeststubbe. Inte heller att förglömma alla härliga presenter. En liten utomhus gasolgrill, gästhanddukar, ett bord till solstolen, en ”noppa bort” och nya sköna täcken. 2014-04-12 15.40.47 2014-04-12 15.58.09 2014-04-12 16.05.34

28 reaktioner på ”Hipp Hurra…

  1. April har gett världen många fina människor, som t.ex. du och jag (9 april)
    GRATTIS !!! – Fast jag fick inga presenter, men det är helt OK, för jag är i det
    stadiet att jag bör börja ge bort en del av vad jag redan har. Bara 14 år kvar till 100!!!

    • Tusen Tack Ruth i Virginia. Jag ber att få buga och gratulera Dej! (om än lite försent)
      Jag har 47 kvar till 100 😀

  2. Vilken fest, Budapest stubbe, Amerikanska bullar och massor av presenter och så kommer vi bara och säger: Stort Grattis, det känns så fattigt. En Bamsekram på Födelsedagen får du i alla fall, från oss i Småland.

    • Tusen Tack Matts. Det är inte alls fattigt – alla tankar jag får, är värt massor!
      Kram till er båda 🙂

  3. Grattis! Både till födelsedagen och en fantastiskt fin ny husbil. I sommar blir det minst åtta veckor i vår kära Liberty så vi ska botanisera här hos er för förnyade tips. Vi ska hyra ut vårt sydfranska hus för första gången också, det blir spännande. Kanske känner ni någon som vill bo ”utan hjul” i fantastisk provencemiljö? Ha en härlig sommar!

    • Dubbel-tack Monet! Härlig med en långtur i Liberty. Känner ingen på ”rak arm” men slänger ut lite krokar 🙂
      Detsamma – kanske våra vägar korsas

Kommentarer inaktiverade.