Ljudböcker

En sån här grå hemmahelg måste man ju hitta på nåt att pyssla med. Därför fick biblioteket ett besök. Flera ljudböcker lånades. Så idag rippar jag dem till datorn, så är semesterns ”ljudboks-kvot” fylld Att lyssna på ljudböcker är något som både jag och käre maken gjort under många år. Vi kanske blir lite osociala, när vi sitter med varsin mp3-spelare, men i en solstol är detta helt perfekt. Jag kan sitta och blunda och behöver inte hålla upp armarna och kisa mot solen. Det största bekymret jag har då, är att flytta på öronsnäcke-sladden emellanåt, så jag inte får ett vitt streck nånstans 😉  ljudbok

10 reaktioner på ”Ljudböcker

  1. Det låter bra, men vi har inte riktigt fått till det. Vi provade att lyssna på en ljudbok i husbilen en gång, men kom inte in i den. Kanske var det fel bok… Däremot blir det mycket läsplatta! Särskilt under resor.

  2. Det där med böcker är inte vår favvo-syssla direkt !! 🙂
    Så fort vi hittar nåt med Husbilar då läser vi dom 🙂

    Ha det gott i uppehållsvädret/Kram

  3. Jag testade för flera år sedan. Kanske in bästa boken, samt att jag körde husbil samtidigt. Då kände jag, att jag tappade koncentration i trafiken. Sedan har jag inte försökt flera gånger. Det kanske kommer igen, när jag blir ”äldre” med åren. Kram

Kommentarer inaktiverade.