Smednäset

image

Nu har vi och våra goda vänner parkerat på CaravanClubs camping Smednäset, Svärdsjö. Dom har köpt en likadan husbil som oss. Nästan. De har sk Queensbed medan vi har långbäddar. Oavsett är Carthago bäst. (Törs jag skriva så, eller slutar mina KABE vänner sluta läsa nu…)

10 reaktioner på ”Smednäset

  1. Så bra att ni är nöjda!

    Vi är supernöjda!
    En lucka över sängen gick i baklås, lätt fixat. Det enda felet hittills! Otroligt!

    Ha de gott!

  2. Förlåt Anette, men oj, nu måste jag protestera, men slutar inte läsa….Som jag sagt tidigare ”fyra stjärnor är ok”, men jag vill bo och åka femstjärningt, som vi gör idag. Jag har tänkt gång på gång i sommar, vilken annan husbil, har två rum & kök, qweensbed, fem garderober för hängande kläder, torkskåp, stort linneskåp automatisk värme i gråvattentanken på vid kyla, snabbspolning av grå- & färskvatten, dold elanslutning utvändigt och mycket mer, mycket mer…. Dessutom cykelavstånd till Kabefabriken. Din bil Anette har snygg inredning men vi älskar vår planlösning. Kram & Förlåt från mig/oss.

Kommentarer inaktiverade.