Mera Elmia

Idag har vädret i Jönköping bjudit på perfekt mässväder. Det vill säga, det har varit mulet hela dagen. Många är vi som gått runt i hallarna och varje år undrar jag varför jag glömt stegräknaren hemma. Så även i år. Stegräknare eller inte – flera kilometer har det blivit. adria

Börjar med en exteriör av Adria Sonic Supreme, som jag vet en av mina bloggvänner är förälskad i 😉

braskamin

Varför inte sprakande brasa vid ingången? Denna finns dock inte i Adrian….

cykelbil

Denna lilla söting är en husbils-cykel. Med markis!

fiatcykel

Och cykeln kan ju då vara en Fiat-cykel

handfat

En porslinsskål till handfat, vill inte jag ha…

husbåt

Däremot kanske jag skulle kunna tänka mej en liten husbåt, som kan hänga med efter bilen, som en husvagn

Kaffe

Här serveras ”äkta Italienskt” kaffe. Vi bjuds på en espresso eller latte, eller vad jag nu är sugen på

kran o kaffe

I köket på denna husbil finn det en lite mindre kaffemaskin. Och vattenkranen är väggfast.

svängbart handfat

I en husbil hittar jag ett svängbart handfat i plast. Inte heller det handfatet vill jag ha……

12 reaktioner på ”Mera Elmia

Kommentarer inaktiverade.