Paketinslagning

Ett bra tag har jag haft problem i min högra fot. Det är en sk Hallux Valgus som gör att stortån börjar peka åt fel håll och att det blir ont och ömt på ”knölen” I våras var jag till ortopedläkaren och han frågade när jag ville ha min operation. Antingen skulle den då gå av stapeln i maj eller nu på höstkanten. Jag önskade då hösten, i mitten av september, för jag hade ju inte lust att riskera semester, sol och bad. Därför blev operationen av idag. Och det var ju också tajming, så jag kunde vara med på Elmiamässan som tog slut igår 🙂

Nu ska jag vara ”Divan på Divanen” i några dagar. Köra hårt med Göran och titta på alla såpor som går på dagtid. Sen får jag väl börja träna armmusklerna genom att hoppa på kryckor. I tre veckor kommer foten att vara väl inslagen. Sen ska stygnen bort. Och då hoppas jag att jag får på mej finskorna igen! foten

16 reaktioner på ”Paketinslagning

  1. Jag hoppas få göra denna operation också. Det börjar bli mer o mer problem för mej också. Hoppas du mår lika bra idag och kvittrande glad som du var igår när vi pratades vid. Tänker på dej och önskar dej lycka till med din nya fot:-)) Kram

    • Tusen tack för ditt samtal – det värmde verkligen!
      Nja- jag måste erkänna att det gör mera ont idag, men med lite morfin i kontrollerad form kommer jag att överleva 😉 Hoppas du också kommer att få hjälp!
      Kramar

  2. Ping: Återblick | Husbil Kors & Tvärs

  3. Ping: Återblick | Husbil Kors & Tvärs

Kommentarer inaktiverade.