Träningsvärk…..

Jag tror alldeles bestämt att jag dragit på mej lite träningsvärk. Att krypa omkring och röja sly och dra upp torkade rallarosor har satt sina spår. Men det blev väldigt bra. Nu hoppas vi bara på hugade spekulanter som vill investera i ett halvt parhus på 77 kvm i Stöten Passade på att ta lite nya bilder 🙂

apelsiner

Efter en tuff dag ute är det skönt att sjunka ner i soffan, tända ljus och äta en apelsin

Soffan

Här sitter man så skönt och pustar ut!

grönsaker

Om jag orkar ta mej upp ur soffan kan jag ju kanske gå iväg till köket och laga nåt ätbart

9 reaktioner på ”Träningsvärk…..

  1. Visst är det märkligt att vi stelnar till i kroppen, det känner jag också, trots att jag grovarbetat så mycket i mitt liv. Känner ingenting på min skogsrunda, men dagen efter känns det stelt och konstigt i lederna. Nu har det drabbat dig också. Nu får du ta igen dig ett par dagar, och du kan göra det med riktigt gott samvete. En stor kram

    • Svårt, men man måste väl inse att man inte är 25 längre 😉 Nja om det blir lugna dagar vet jag inte – det är en del som måste fixas med husbilen innan helgen 😀 😀
      Kram

    • Det är ju lite spännande att hitta muskler man inte ens vet att man har 😉
      Å andra sidan är väl det lite positivt också, att man har dom, menar jag
      Kram

  2. Jag har redan märkt min kropp har börjat krångla!
    Men hoppas på bättring hos sjukgymnast!
    Huset får ni nog sålt nu till nån skidfantast!
    Vore vi utan Bobil o 30 år yngre hade vi slagit till 🙂

    Ha det gott/Kram

Kommentarer inaktiverade.