Städlördag

Även om man inte har ett helt hus att städa, så dras det in lite i husbilen också. Därför blev det lite städning under förmiddagen. Fördelen med att städa husbilen är ju att det inte är så stor golvyta. Det är med andra ord ganska snart gjort. Min lilla dammsugare – DustBuster – fungerar bra och att sen svabba av med en mopp går ju ännu fortare. Så kan jag ju passa på att fylla och tappa lite vatten också när det är ljust. Resten av dan kan jag sen sitta i myssoffan. Lyssna på lite ljudbok. Äta en pralin kanske och bara ta det lugnt.Dustbuster

11 reaktioner på ”Städlördag

  1. För närvarande har jag ingen husbil att städa. Tycket inte att det är särskilt besvärligt att städa här hemma. Det är jag som kör dammsugaren, brukar dela upp huset i tre delar för att det inte kännas för jobbigt.

Kommentarer inaktiverade.