Utmaningen

Jag fick en utmaning från min bloggvän Dessan på Vardagsglitter. Här kommer ett försök att besvara frågorna

1. Vilket livsmedel kan du inte leva utan:ost
Ost! Jag är nog ”ostoman” och älskar ost i alla dess former; i mat och som pålägg och tilltugg. Och ju mer illa de luktar desto godare brukar de smaka

2. Godaste efterrätten: 6Det blir nog Crème Brulé eftersom jag har härliga, somriga minnen av just Crème Brulé!

3. Vad tränar du helst, en dag då du har all tid i världen: stavarNär jag tränar så blir det stavgång. Det är skönt att komma ut på en rask promenad och stavarna gör så det blir lite mera ”tryck och spänst” i stegen

4: Bästa tränings redskapen: cykelJust nu är det faktiskt cykeln, eftersom det är det enda fortskaffningsmedel jag har att tillgå just nu 😉

5: Vad är du tacksam för just nu:1wakeboardJag är tacksam för att jag har en familj som älskar mej, precis som jag är! Att jag har ett jobb jag trivs med. En underbar husbil att bo,resa och upptäcka med. Att jag kan vakna med ett leende på läpparna. Att jag har goda vänner som skickar mej en kram emellanåt!

5 reaktioner på ”Utmaningen

  1. ”Ta aldrig hem den osten mer”, sa min gamla svärmor, när jag kom hem med en starkt illaluktande ost, från en av mina Danmarksresor, när jag körde långtrad i början av 70- talet. I höst har jag upptäckt ”Alerum 24 månader”, fast då talar vi knappt om ost, då är det godis. Kram

Kommentarer inaktiverade.