ACSI 2015

Så kom den. Äntligen. ACSI katalogen för 2015. Det är alltid lika roligt att bläddra i den och börja på att planera för sommarens eskapader. ACSI är en sammanslutning av campingplatser runt om i hela Europa och på för- och eftersäsong så bor man betydligt billigare på campingplatser som är anslutna till detta system. Man betalar i år 12, 14,16 eller 18 euro per natt. I år finns det totalt 2940 campingplatser som finns med i katalogerna. Tur att jag har hunnit julstöka så pass mycket på min julledighet, att jag kan hinna med en mysstund i soffan innan resten av familjen kommer hem, bläddrandes i katalogerna! ACS

10 reaktioner på ”ACSI 2015

  1. Ja, den är trevlig, den har dock inte kommit till oss ännu men jag prenumererar så den dyker väl upp inom kort hoppas jag. Laddar även ner appen till plattan, den har offlinekartor så det är väldigt lätt att hitta campingarna även om man inte har nätanslutning.

  2. Så kul:) Känns som sommaren kommer närmare när man får såna där i brevlådan:)) Så då är det till att planera sommaren Anette:-)) Kram

    • Ja nu blir det dags att kika på hur sommarens rutt ska gå. Vi tror det blir via Geneve – både bort och hem och sedan troligen mest i Provence-trakterna 🙂
      Kram

Kommentarer inaktiverade.