Stormigt

Vi har haft ett riktigt stormigt dygn. Det har inte varit så mycket nederbörd men blåsten har verkligen tagit i. Så fort det ljusnat kände jag att jag ville ut till Hätte camping för att titta till husbilen. Det är ju ganska mycket höga tallar runtomkring. På vägen dit kan jag säga att jag fick lite puls eftersom det lång många nedfallna träd efter vägen. Inne på campingen hade några partytält blåst sönder och det var väldigt mycket smågrenar. Men varken husbilen eller några husvagnar hade några skador. Iallafall som jag kunde se. Det var väldigt skönt att det gått bra. 1 2 3 4

12 reaktioner på ”Stormigt

    • Det var verkligen en lättnad när jag såg att det var ok med bilen! Var riktigt orolig.
      Jag hörde det ”bröta på” ordentligt, här blev det bara några centimeter. Jo vi är nog tvungna att bita ihop och gilla läget – snart kommer våren 😀
      Detsamma och kram till er

  1. Oj- ser dramatiskt ut. Skönt det gått bra ändå… Stormade rejält på vintercampingen i natt också… Och man hör ju stormen så mycket mer där än hemma.

    • Jag var verkligen glad över att ha hittat lägenheten, för att ha bott ensam i husbilen i natt skulle inte varit någon höjdare…….!!

  2. Naturens krafter måste man ta på allvar, de är inget man kan leka med. Här i Stockholm klarade vi oss utan bekymmer, tio cm blötsnö fick vi dock ta hand om och nu fryser det på.

    • Man känner sej verkligen liten när det pågår, man kan ju liksom inte göra nåt för att ändra situationen….. Det var verkligen skönt att allt gick bra

Kommentarer inaktiverade.