Kundvård

Kundvård är nånting som alla husbilshandlare borde ägna en hel del tid till. Hos vissa handlare tror jag begreppet kundvård inte ens existerar. Tyvärr…. Vi har en väldigt bra handlare – Caravanhallen i Haninge. Idag ramlade det in en tjockt brev från dem. Och i kuvertet fanns ett par mössor och biljetter till Kistamässan. Då tänker man på kunderna efter köpet också. Tack till Micke och resten av gänget 🙂cv-logo

Advertisements

9 reaktioner på ”Kundvård

  1. Bra firma! Samma med ev. fel som uppdagas efter köp, då är en del firmor väldigt ointresserade av en. Men det är ju DÅ det verkligen gäller att vilja göra kunden nöjd! Och hur vågar man annat, idag då omdömen så snabbt kan spridas över nätet…?!

  2. Jag håller inte med om att CaravanHallen är särskilt bra. Vi har mycket negativa upplevelser. Tror att mycket beror på säljaren. Vissa tycks byta skepnad efter det att affären är genomförd.

  3. Kul att så många håller med och också har upplevelsen av det fungerar efter köpet.
    Lars – Vi har samma erfarenhet som dej när vi köpte en husbil där 2010. Det var rena katastrofen! Men nu, med ny platschef, har det blivit bra. Tycker iallafall vi. Hoppas att det som falerar för dej, rättas till!

Kommentarer inaktiverade.