Vårkänsla

Idag hade vi ett fantastiskt vårväder. All snö har smält bort igen och termometern visade +10 grader mitt på dagen. Och jag upptäckte att det växer snödroppar i gräsmattan här utanför lägenheten. Så stolta och så vackra kikar de blygt upp. snödroppar snödroppe

Det blev lite vår inne också. Jag hade bla beställt en ljuslykta från Zelected By Houze och den kom idag. Den är kul för den är annorlunda med smidet omkring glascylindern. Jag köpte också en väggklocka som får bli köksklocka. hemmanytt

8 reaktioner på ”Vårkänsla

  1. Våren är härlig med alla blommor. Vill inte göra dig besviken …..men det kommer säkert minst två bakslag innan den riktiga våren kommer 🙂 Hit har den inte kommit ännu….och vi väntar och hoppas….kommer den ska jag ta med den hem 😀

  2. Visst är det härligt med vår o alla fina lök blommor som kommer upp:-)) Men hos oss är det snö än…o mer hotar dom med ska komma, redan idag. Och jag tycker det är bra…för vi ska ha vinter än ett tag. Snön får inte försvinna än…då har alla skollovs fantaster inget att åka bräda och pulka på…som hör sportlov o påsklovet till:-)) Kram

Kommentarer inaktiverade.