Inspirerad

Inspirerad av andra bloggare, så har jag också kikat på en annan design här på bloggen. Den har ju sett likadant ut i ett par års tid. Nu är det kanske dags för förändring. Jag testar detta utseende ett tag och du får jättegärna skriva en rad om vad du tycker 7

11 reaktioner på ”Inspirerad

    • Hej. Blir lite nyfiken på vad du upplever att du missat. Kanske kan man göra nån inställning som gör att det blir lättare. Du får jättegärna berätta lite mera utförligt så ska jag försöka anpassa utseendet bättre. Jag vill ju inte att du ska uppleva att det är svårläst
      Kram

      • När jag läser i appen, alla wordpress sidor som jag följer, så ser man bara den texten, inte hemsidan i sig. Så det är inte dina sidor utan alla som blir till text o foton. Det fungerar utmärkt om man bara skall läsa och följa er, men man missar ju då allt annat kul som ni kanske lägger på hemsidan. Skall gå in på riktigt o se vad du gjort 😊

  1. Tankar som jag alltid lever i nästan varje dag, på jobbet eller hemma, byta banner, förnya eller ha det som det är. Det kräver mycket kreativitet. Kram

    • Egentligen kan man hålla på hur mycket som helst. Nu ska jag prova så här ett tag, så får jag se vad jag tycker. Man är ju van vid det gamla….
      Kram

Kommentarer inaktiverade.