Vardag

Vardagen har infunnit sej, med jobb och tider att passa. Jag har fortsatt att bo i husbilen, som står på Hätte Camping, eftersom köket i lägenheten nu är tömt. Vi ska byta hela köket så då är det mycket skönare att bo i bilen. Och dessutom är ju naturen här mycket härligare och närheten till stan är inte heller fel.

image

image

Sen vi kom hem från semestern har det blivit ett helgbesök i Borlänge. Ett besök på Ikea i Jönköping eftersom de strulat med köksbeställningen (jag var tvungen att åka dit och hämta Micro, fläkt och blandaren….) och så full fart på jobbet förstås.
Så nu går vi in i”projekt Byta Kök” och jag hoppas jag ska hinna uppdatera lite här, allt eftersom jobbet fortskrider

8 reaktioner på ”Vardag

  1. ”SJ-EUR pallen” har klarat övervintringen ser jag. Jobb ja, inte lugn minut längre. Men ändå skönt att jobba i juli och slippa trängas om varje cm på turistorterna. Kram & Må gott

    • Ja den har hängt med så bra och jag är glad att du hittade den 🙂 Det är mkt på jobbet eftersom det blir förändring 1/9 men det är bara roligt.
      Att trängas nere på kontinenten under juli/augusti skulle jag definitivt inte vilja göra
      Ha det gott
      Kram

  2. Välkomna hem och Tack för fin resa som vi har hängt med på.
    Om du minns restaurangens namn i Yvoire med den friterade fisken, vill jag gärna ha den. Vi kommer förmodligen röra oss i trakterna förr eller senare hihi
    Kram Yvonné

  3. Så skönt ni har haft det på semestern o kul att fått resa med er!
    Vi har semester o njuter av Bobilen,snart till ljuv musik med!
    Gissa till vilka,Ha ha 😀😀😀

    Ha det gott/Kram

    • Det har varit härliga veckor och nu hoppas vi på lite sommarvärme här hemma
      Jag tror alldeles bestämt att Lasse Stefans skulle komma hit 😉
      Kram

Kommentarer inaktiverade.