Ullared

En lördag då jag är ensam hemma måste man ju hitta på nåt. Och det gjorde jag. Jag hittade till Ullared. Vaknade hyfsat tidigt, trots att klockan inte ringde, så jag drog iväg redan i gryningen. 2015-10-03 08.41.37Och det var nog bra det. När jag kom fram var det inte kö in i varuhuset. Men en strid ström med folk kom, så det dröjde nog inte så länge förrän det blev kö utanför. Jag hade dock min inköpslista och min plan klar. Kundvagnen fylldes på med både onödigt och nödigt och lagom till lunch styrde jag kosan hemåt igen. Det kändes skönt, för då var det trångt därinne… 2015-10-03 15.10.25Flera fulla kassar blev det och jag är nöjd över mina inköp. 2015-10-03 18.12.03Ett hjärta fick följa med hem och hänga på ytterdörren. Välkommen till oss 🙂 

14 reaktioner på ”Ullared

  1. Klart du skulle åka till Gekås då du likaså var ensam. Hade jag varit närmare dej…hade jag frågat om jag fått följa med dej:-)) Kramen

  2. Gekås e roligt 😄 Man får alltid med sig dubbelt så mycket som man skulle ha, när man checkar ut sig därifrån!!
    Vi ska dit om två veckor, säkert inte så mycket folk då 😁😖
    Ha de gott 😊

    • Blir det så trång att man inte kommer fram med kundvagnen, då är det inte roligt – nu klarade jag mej eftersom jag var så pass tidig 🙂
      Kram

Kommentarer inaktiverade.