Fredagspyssel

Så här strax före helgen tänkte jag pyssla om mej lite extra. Det är ju inte så ofta man unnar sej själv nåt så nu blev det av. Jag började med att gå och få lite manikyr och nageldekor. Det blev riktigt fint tycker jag. Allrahelst eftersom jag haft en blånagel på tummen ända sedan vi rev köket i somras, då jag klämde mej. Nu syns det inte längre. IMG_20151029_123643 När jag nu blev en sån fin dam, kunde jag ju inte städa inför helgen längre. Så då måst jag ju köpa en liten städkompis. En liten städrobot som till och med kryper in under sängen och soffan och tar reda på dammet. Så fiffigt – då kan jag fortsätta ligga på divanen och äta praliner medan lägenheten blir städad och fin2015-10-30 17.19.23

8 reaktioner på ”Fredagspyssel

    • Den var lite fiffig faktiskt och just att denna var bara 4,5 cm ”hög” gör ju att den kommer in under låga möbler. Sen får jag nog dammsuga ändå 😉
      Kram

    • Jag kallar den för Robban (eftersom den är en robot) så får vi ser hur uthållig den är. Kan ju tänk mej att man kan putta igång den, så får den knalla runt omkring på golven och då kan ju jag ta en promenad i stället 🙂
      Kram

Kommentarer inaktiverade.