Tillbakalängtan, eller …..

Nu när hösten krupit närmare och jag tillbringar mycket tid i soffan, längtar jag tillbaka. Eller rättare sagt, framåt. Till en ny husbilssäsong. Solen, ljuset, värmen känns just nu långt borta så därför tillåter jag mej att drömma mej iväg. Nedan några bilder från vårt favoritställe på Costa Brava-kusten i norra Spanien. Ljuvliga stränder och underbart god mat, ja du kanske förstår att jag längtar!
wpid-20140612_105453.jpg

4

blåa träd

img_20160608_174655.jpgimg_20160610_233654.jpgcollage-1465682614096.jpg 2

11 reaktioner på ”Tillbakalängtan, eller …..

  1. Vilka härliga bilder att längta tillbaka till. Min ena ägare är på väg nu till värmen och själv kommer jag ut till värmen om några månader eller rättare sagt nästan 6 månader.

  2. Jag minns de vackra vyerna mycket väl. Själv är jag dock en entreprenör, när en sak är klar lämnar jag den bakom mig. Då vill jag bygga något nytt, fara vidare, upptäcka andra saker. Mycket svårt att vara still och komma tillbaka. Dock får jag göra det ändå, inte minst vinterhalvåret, då blir det så, för att det finns så få vinteröppna platser inom rimligt avstånd.

    • Jag sitter och också gärna med kartboken när jag drömmer mej iväg. Kikar på vägar, följer google StreetWiev kollar in ställplatser och campingplatser. Då är det ju bara att släppa handbromsen när det blir dags😀
      Kram

Kommentarer inaktiverade.