Träning och god mat 

För några veckor sedan började med lite träning. Jag tränar styrka och kondition två gånger i veckan och programmet är helt anpassat till just mej. Lite tungt att komma igång förstås men efteråt känns det bra. Idag hade vi ingen trängsel i lokalen

 Efteråt, när man känner sig så där nyttig känns det rätt med lite nyttig mat också. Därför blev det en ost-och broccolipaj till kvällsmat igår kväll

Receptet hittade jag hos 56 Kilo I hennes recept står det ädelost men jag tog gorgonzola istället och det blev jättegott

12 reaktioner på ”Träning och god mat 

  1. Bra att ta det lugnt med träningen så man känner sig för. Har själv fått några rörelse från min kiropraktor att göra, hittar jag på något eget, så får jag ont direkt!
    Ser gott ut med den pajen.
    Kram och trevlig helg

    • Skogen är oslagbar – där finns både avkoppling och motion, men vädret vill jag ska vara hyfsat om jag ska ut. Pajen behöver du inte köpa – jag kan bjuda på den vid tillfälle 😀
      Kram

Kommentarer inaktiverade.